FAQ / Απαντήσεις σε ερωτήσεις

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΠΡΙΝ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕΤΕ


1. Πώς να βρω το προϊόν που ψάχνω το συντομότερο δυνατό;
  • καλύτερα χρησιμοποιώντας τη μηχανή αναζήτησης στην επάνω δεξιά γωνία
  • κοιτάζοντας στις κύριες κατηγορίες στο μενού στην κορυφή της ιστοσελίδας

2. Μπορώ να κάνω παραγγελίες χωρίς να εγγραφώ στον ιστότοπο;
Οι παραγγελίες μπορούν να πραγματοποιηθούν επιλέγοντας στο καλάθι την επιλογή "Παραγγελία χωρίς εγγραφή". Τότε δεν χρειάζεται να δημιουργήσετε λογαριασμό στο κατάστημα. Οι παραγγελίες αποστέλλονται κατά την παράδοση (το κόστος παράδοσης είναι 4,99 €) ή με προπληρωμή (το κόστος παράδοσης είναι 3,99 €).

3. Μετά την παραγγελία χωρίς εγγραφή, θα λάβω επιβεβαίωση μέσω e-mail;
Κάθε συναλλαγή στο κατάστημά μας επιβεβαιώνεται ηλεκτρονικά στη διεύθυνση e-mail που μας δίνετε. Δεν έχει σημασία αν ο Πελάτης έχει δημιουργήσει λογαριασμό ή πραγματοποίησε μια "γρήγορη" αγορά χωρίς εγγραφή - θα λαμβάνει πάντα μια περίληψη με λεπτομέρειες στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας έδωσε.

4. Μπορώ να λάβω τιμολόγιο μαζί με την αποστολή;
Είναι δυνατό, αλλά μόνο αν ορίσετε αυτήν την επιλογή κατά την παραγγελία και αν συμπληρώσετε όλα τα πεδία με τα δεδομένα που απαιτούνται για την έκδοση τιμολογίου ΦΠΑ. Το έγγραφο θα συμπεριληφθεί στο πακέτο.

5. Πώς να ελέγξω εάν ένα συγκεκριμένο προϊόν είναι διαθέσιμο;
Κάθε προϊόν στον ιστότοπό μας διαθέτει πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση διαθεσιμότητας και τον κατά προσέγγιση χρόνο εκτέλεσης της παραγγελίας. Στην περίπτωση έλλειψης προϊόντων, υπάρχουν πληροφορίες για την επόμενη παράδοση τους.

6. Είναι δυνατόν να ακυρώσετε μια παραγγελία που έχει ήδη υποβληθεί;
Ναι, μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας. Για το σκοπό αυτό, επικοινωνήστε με το Γραφείο Εξυπηρέτησης Πελατών μέσω e-mail: shop@ozonee.gr ή τηλ. 2311 320454 και δώστε τον αριθμό παραγγελίας που ήρθε στη διεύθυνση e-mail που παρέχεται κατά την παραγγελία. Δεν είναι δυνατή η ακύρωση μιας παραγγελίας που έχει ήδη αποσταλεί στον πελάτη. Για να αποφύγετε τέτοιου είδους καταστάσεις, κάντε προσεκτικές αγορές. 

ΠΑΡΑΓΓΕΛΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙ ΜΕΤΑ; 


7. Μπορώ να παραλάβω το παραγγελθέν προϊόν προσωπικά;
Δυστυχώς δεν.

8. Ποιες είναι οι μέθοδοι πληρωμής για τα προϊόντα που αγόρασα;
Μπορείτε να βρείτε τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής στην υποσελίδα: Τρόποι πληρωμής.

9. Πόσο γρήγορα στέλνετε τα προϊόντα;
Τα προϊόντα αποστέλλονται αμέσως μετά την πίστωση της πληρωμής στον λογαριασμό μας. Συνήθως 24 ώρες από τη στιγμή της παραγγελίας από τον καταναλωτή, αλλά έως και 3 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή μετά την πίστωση της πληρωμής. Ωστόσο, σε περίπτωση απρόβλεπτων τυχαίων συμβάντων, διατηρούμε το δικαίωμα αποστολής των εμπορευμάτων εντός 5 εργάσιμων ημερών. Ο χρόνος παράδοσης 5 - 10 εργάσιμες ημέρες. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το κόστος και τις μεθόδους παράδοσης, κάντε κλικ ΕΔΩ

10. Στέλνετε δέματα το Σαββατοκύριακο;
Τις παραγγελίες πραγματοποιούμε από Δευτέρα έως Παρασκευή. Δεν στέλνουμε πακέτα το Σάββατο, την Κυριακή και τις αργίες. Οι κούριερ δεν δουλεύουν το Σαββατοκύριακο. 

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ


11. Η παραγγελία μου έχει αποσταλεί ακόμα;
Πληροφορίες σχετικά με την τρέχουσα κατάσταση της παραγγελίας είναι διαθέσιμες στη σελίδα "Ο λογαριασμός μου" (μόνο για εγγεγραμμένους Πελάτες). Επιπλέον, στο e-mail που μας δώσατε κατά την παραγγελία στέλνουμε τα μηνύματα με τρέχουσες πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση της παραγγελίας ("Αποδεκτά για εκτέλεση", "Απεσταλμένα", κ.ά.). 

12. Το δέμα δεν έφτασε εγκαίρως - τι πρέπει να κάνω;
Εάν το δέμα δεν έχει παραδοθεί εντός 3-7 εργάσιμων ημερών από την παραγγελία, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail ή τηλεφώνου. Δίνοντας μας το όνομα χρήστη και τον αριθμό παραγγελίας σας. Θα ελέγξουμε τι συμβαίνει με την παραγγελία / αποστολή. 

13. Ο κούριερ ήρθε με το πακέτο, αλλά δεν ήμουν στο σπίτι. Τι πρέπει να κάνω;
Ο κούριερ υποχρεούται να επαναλάβει την παράδοση δύο φορές ακόμα στην αναφερόμενη διεύθυνση. Αυτή η επιλογή είναι εγγυημένη στην υπηρεσία όταν στέλνουμε τις αποστολές μας. Φυσικά, αυτό δεν συνεπάγεται επιπλέον χρεώσεις για τον παραλήπτη. Εάν δεν βρει κανέναν στο σπίτι, πιθανότατα θα καλέσει τον αριθμό που μας δώσατε και θα κανονίσει μια άλλη πιο βολική ώρα παράδοσης.

14. Μπορώ να επιστρέψω το αγορασμένο προϊόν; Πως να το κάνω;
Οι κανονισμοί του δικαιώματος υπαναχώρησης από εξ αποστάσεως συμβόλαιο για τα αγορασθέντα προϊόντα είναι διαθέσιμοι στη υποσελίδα: ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ - απόσυρση από τη σύμβαση

15. Έχω λάβει ένα διαφορετικό προϊόν από αυτό που έχω παραγγείλει - τι πρέπει να κάνω;
Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατό μέσω e-mail ή τηλεφώνου και ενημερώστε μας για την κατάσταση. Εάν το λάθος είναι δικό μας, θα αντικαταστήσουμε το προϊόν με ένα κατάλληλο και θα επιστρέψουμε τα έξοδα αποστολής. Τα προϊόντα που αγοράστηκαν θα πρέπει να σταλούν πίσω μαζί με τη συμπληρωμένη Φόρμα Αναφοράς για τα ελαττωματικά προϊόντα που είναι διαθέσιμη εδώ.

16. Τι γίνεται αν το πακέτο είναι κατεστραμμένο κατά τη μεταφορά;
Σε περίπτωση ορατής ζημιάς, π.χ. θραύση συσκευασίας, βρεγμένης συσκευασίας κ.ά., κατά τη παράδωση του δέματος, θα ήταν χρήσιμο ο κούριερ να προετοιμάσει μια αναφορά ζημιάς. 

Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΗΡΘΕ


17. Ali lahko vrnem ali zamenjam izdelek?
Σε περίπτωση που λάβετε ένα προϊόν που έχετε ήδη παραγγείλει και αποδειχθεί ότι είναι πολύ μικρό ή πολύ μεγάλο, μπορείτε να το αντικαταστήσετε με διαφορετικό μέγεθος. Μπορείτε επίσης να επιστρέψετε το προϊόν χωρίς να δώσετε κανένα λόγο και θα επιστρέψουμε τα χρήματα στον τραπεζικό λογαριασμό σας. Πρέπει να μας στείλετε το προϊόν που πρόκειται να ανταλλαχθεί ή να επιστραφεί (το κόστος αποστολής καλύπτεται από τον αγοραστή) μαζί με το έντυπο επιστροφής ή ανταλλαγής. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα σχετικά με τις επιστροφές και τις ανταλλαγές (δικαίωμα υπαναχώρησης) στη σελίδα Επιστροφή και ανταλλαγή προϊόντων.
pixel